Wednesday, November 14, 2012

Total pageviews=1212

segersang gurun pasir...

Cantik sekali nombor yg tertera di kotak 'total pageviews' blog hamba ini..terima kasih kepada semua yg sudi menjadi tetamu blog yg tak seindah nama, tak secantik bahasa, tak semolek bicara..dan kadangkala selalu juga tersalah kata-kata..mohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki..andai bicara di 'Tinta Merah' ini tak mampu memenuhi hajat di hati kalian.  Apa-apapun terima kasih sekali lagi kerana kesudian anda semua.

.....dan untuk kesekian kalinya aku hanya mampu mencoretkan kata-kata puitis...
kelopak mentari yang pasti bersinar terang..


demi cinta ini...aku berjanji..akan selalu menepatinya..demi kasih sayang ini..akan kujangkau jua segala kepayahan yang tiba-tiba bertamu di minda...entah berapa kali telah kucuba menjadi berani..namun ketakutan jua yang bersarang di jiwaraga..membenam di sukmalara..sebati di hatilula..

semoga cinta ini akan berbunga kembali...

Kekasih hati..
Adakah engkau yang masih berdiri di penjuru itu
Menanti kehadiranku?
Atau sudahkah engkau berlalu
Meninggalkan kepedihan di jiwaku?
Aku tak akan menagih lagi rasa cinta itu
Dan aku tak akan kembali lagi ke penjuru itu
Biarlah aku di sudut ini
Dengan cinta yang baru
Dengan jiwa yang biru!!

~hanya catatan Si Pengembara Luka~effie~1 Muharran 1434 Hijriah/15 November 2012 Masihi.

No comments:

Post a Comment